Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12276
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз еволюції трендвотчінгу як інноваційної маркетингової технології
Authors Rosokhata, Anna Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6944-1515
Keywords інноваційна маркетингова технологія
инновационная маркетинговая технология
innovative marketing techniques
трендхантинг
trendhantynh
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12276
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Росохата, А.С. Аналіз еволюції трендвотчінгу як інноваційної маркетингової технології [Текст] / А.С. Росохата, Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 197-198.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
2
China China
26429
Germany Germany
144
Greece Greece
52857
Ireland Ireland
622523
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
15
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
105713
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
4128606
United Kingdom United Kingdom
2073114
United States United States
8254506
Unknown Country Unknown Country
49

Downloads

Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
145
Poland Poland
4
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
8254505
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
15263967
Unknown Country Unknown Country
164

Files

File Size Format Downloads
42.doc 39,5 kB Microsoft Word 23518790

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.