Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12325
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз бренд-орієнтованої політики міста та розроблення заходів щодо її удосконалення (на прикладі м. Суми)
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
Гайдабрус, Наталья Витальевна
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords бренд м.Суми
бренд г.Сумы
Brand Sumy
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12325
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Біловодська, О.А. Аналіз бренд-орієнтованої політики міста та розроблення заходів щодо її удосконалення (на прикладі м. Суми) [Текст] / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 175-176.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
France France
4
Germany Germany
7521
Greece Greece
44417
Ireland Ireland
344011
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
34
Spain Spain
3
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
18
Ukraine Ukraine
5637105
United Kingdom United Kingdom
2833358
United States United States
45915061
Unknown Country Unknown Country
5637103

Downloads

China China
1
France France
8
Germany Germany
234
Ireland Ireland
1
Russia Russia
88833
Ukraine Ukraine
16907879
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
60418651
Unknown Country Unknown Country
5637104

Files

File Size Format Downloads
8.doc 61 kB Microsoft Word 83052712

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.