Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12325
Title: Аналіз бренд-орієнтованої політики міста та розроблення заходів щодо її удосконалення (на прикладі м. Суми)
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
Гайдабрус, Наталья Витальевна
Keywords: бренд м.Суми
бренд г.Сумы
Brand Sumy
Issue Year: 2011
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Біловодська, О.А. Аналіз бренд-орієнтованої політики міста та розроблення заходів щодо її удосконалення (на прикладі м. Суми) [Текст] / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 175-176.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12325
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other66
Canada1
China2
Germany12
Spain3
France4
United Kingdom5
Italy1
Netherlands7
Pakistan1
Russia34
Turkey18
Ukraine40
United States34
Downloads
Other171
China1
Germany4
France8
Russia1
Ukraine15


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
8.doc61 kBMicrosoft Word200Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.