Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12334
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Cпоживчий капітал підприємства та концепція маркетингу відносин
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords маркетинг відносин
маркетинг отношений
relationship marketing
споживчий капітал підприємства
потребительский капитал предприятия
consumer capital of the company
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12334
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Голишева, Є.О. Cпоживчий капітал підприємства та концепція маркетингу відносин [Текст] / Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 222.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
175
Greece Greece
81041
Ireland Ireland
709232
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
13509
Russia Russia
14
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
4667478
United Kingdom United Kingdom
2360751
United States United States
26579923
Unknown Country Unknown Country
4667476
Vietnam Vietnam
81039

Downloads

Germany Germany
176
Russia Russia
709230
Ukraine Ukraine
4667479
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2360749
Unknown Country Unknown Country
4667477
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
14.docx 12,69 kB Microsoft Word XML 12405113

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.