Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13168
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Обґрунтування необхідності використання емоційних прийомів у навчальному процесі
Authors Kolisnyk, Liudmyla Oleksiivna
Колиснык, Людмила Алексеевна
Гльоза, В.В.
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13168
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Гльоза, В.В. Обґрунтування необхідності використання емоційних прийомів у навчальному процесі [Текст] / В.В. Гльоза, Л.О. Колісник // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, Суми, 18-23 квітня, 2011р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. - Суми : СумДУ, 2011. - Ч.1. - С. 180-182.
Abstract Актуальність даної теми обумовлена тим, що вже після закінчення школи більше 80% випускників мають окремі захворювання. Щоденна робота педагога (викладача, вчителя) теж часто призводить до різноманітних хвороб. Факт психологічної обумовленості більшості таких захворювань сьогодні не викликає сумнівів, тому пильна увага до формування позитивних емоцій у слухачів під час навчання не випадкова. Разом з тим, невирішеним питанням є обґрунтування необхідності використання емоційних прийомів у навчальному процесі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13168
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
3
Czechia Czechia
2
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
151
Iran Iran
1
Italy Italy
1
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
12
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
2896
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
3157
Unknown Country Unknown Country
46

Downloads

EU EU
2
France France
8
Germany Germany
152
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
2637
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
301

Files

File Size Format Downloads
3.doc 32 kB Microsoft Word 3107

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.