Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13635
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Суть класичної концепції муніципального маркетингу та її роль у підвищенні конкурентоспроможності міста |
Authors |
Буднікевич, І.М.
|
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13635 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Буднікевич, І.М. Суть класичної концепції муніципального маркетингу та її роль у підвищенні конкурентоспроможності міста [Текст] / І.М. Буднікевич // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 26-29. |
Abstract |
Оновлення та переорієнтація муніципального маркетингу пов’язана з посиленням конкуренції між містами – за ринки збуту, за концентрацію капіталів та ідей, за інформаційні потоки, за вхід торговельних мереж, за розміщення ефективних та передових промислових об'єктів та закладів індустрії розваг (торговельно-розважальних центрів, аквапарків, спортивно-оздоровчих закладів), за кваліфіковану робочу силу (робітників, талановитих менеджерів, викладачів, лікарів), туристів та відвідувачів, а в умовах демографічної кризи, і за населення, для якого міста стають об'єктами порівняльного аналізу при виборі місця проживання, застосування своїх трудових, фінансових, інвестиційних, інноваційних, соціальних ресурсів.
Концепція класичного маркетингу, або концепція маркетинг-міксу претендує на роль «провідної конкурентної переваги стратегічного управління» не тільки окремої фірми, але й окремих територій, у тому числі окремого міста. Маркетинг заздалегідь готує муніципальні органи влади до зміни кон’юнктури зовнішнього середовища шляхом розробки ефективної стратегії та плану маркетингу, в основі яких лежить багатоваріантність міської політики. Маркетинговий підхід до розробки міської політики дозволить місту більш ефективно виконати свої функції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13635 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

23380

3

4

157

46760

1

354572

1

5845

17

15

1235157

709145

2468620

42
Downloads

1

1

709143

1

1235158

709144

4843721

257
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
9.doc | 44 kB | Microsoft Word | 7497426 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.