Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13737
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організаційно-економічний механізм стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords промислові підприємства
промышленные предприятия
industrial enterprises
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13737
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Божкова, В.В. Організаційно-економічний механізм стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] / В.В. Божкова // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми : СумДУ, 2011. - Т.2. - С.22-24.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
252668
Greece Greece
17086
Ireland Ireland
126335
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
7
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1005291
United Kingdom United Kingdom
505210
United States United States
5892087
Unknown Country Unknown Country
1005290

Downloads

Belgium Belgium
1
China China
1
Germany Germany
252669
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
2980188
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5892086
Unknown Country Unknown Country
419

Files

File Size Format Downloads
1.pdf 260.64 kB Adobe PDF 9125371

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.