Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13750
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Принципы формирования системы холистического маркетинга предприятия
Authors Криковцев, А.А.
ORCID
Keywords холистический маркетинг
холістичний маркетинг
holistic marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13750
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Криковцев, А.А. Принципы формирования системы холистического маркетинга предприятия [Текст] / А.А. Криковцев // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми : СумДУ, 2011. - Т.2. - С.38-39.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
3
Germany Germany
231
Greece Greece
38914
Iran Iran
1
Ireland Ireland
447374
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
9728
Russia Russia
31
Turkey Turkey
46
Ukraine Ukraine
18625200
United Kingdom United Kingdom
1711669
United States United States
12715049
Unknown Country Unknown Country
298268

Downloads

China China
4
Germany Germany
232
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
3403881
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12715050
Unknown Country Unknown Country
265

Files

File Size Format Downloads
10.pdf 178,7 kB Adobe PDF 16119440

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.