Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13814
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Модель формування маркетингового менеджменту на молокопереробному підприємстві
Authors Цар, Г.В.
Комарницький, І.М.
ORCID
Keywords молокопереробна галузь
молокоперерабатывающая отрасль
Dairy industry
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13814
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Цар, Г.В. Модель формування маркетингового менеджменту на молокопереробному підприємстві [Текст] / Г.В. Цар, І.М. Комарницький // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми : СумДУ, 2011. - Т.2. - С.60-62.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
EU EU
1
Germany Germany
205
Greece Greece
45748
Ireland Ireland
266834
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
7625
Russia Russia
28
Turkey Turkey
20
Ukraine Ukraine
1745839
United Kingdom United Kingdom
888169
United States United States
533665
Unknown Country Unknown Country
1745838

Downloads

China China
3
France France
3
Germany Germany
888168
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
5233979
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5233979
Unknown Country Unknown Country
311

Files

File Size Format Downloads
11.pdf 177,79 kB Adobe PDF 11356446

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.