Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13820
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Практика повышения эффективности рекламного агентства наружной рекламы
Authors Садовникова, О.В.
ORCID
Keywords рекламные агенства
рекламні агенства
advertising agencies
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13820
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Садовникова, О.В. Практика повышения эффективности рекламного агентства наружной рекламы [Текст] /О.В. Садовникова // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми : СумДУ, 2011.- Т.2. - С.54-55.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
94
Greece Greece
23583
Ireland Ireland
91706
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3931
Russia Russia
9
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
623590
United Kingdom United Kingdom
319656
United States United States
3555742
Unknown Country Unknown Country
623589

Downloads

Germany Germany
319654
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
1869576
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5241908
Unknown Country Unknown Country
79

Files

File Size Format Downloads
7.pdf 242,88 kB Adobe PDF 7431223

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.