Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14025
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості формування дивідендної політики підприємства |
Authors |
Гришко, Н.Є.
Линник, Т.С. |
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14025 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Гришко, Н. Є. Особливості формування дивідендної політики підприємства [Текст] / Н. Є. Гришко, Т. С. Линник // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми : СумДУ, 2011. - Т.1. - С. 77-78. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
2
![EU](/flags/eu.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
217
![Greece](/flags/gr.gif)
56071
![Ireland](/flags/ie.gif)
218045
![Italy](/flags/it.gif)
2
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
9346
![Russia](/flags/ru.gif)
23
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Spain](/flags/es.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
17
![Ukraine](/flags/ua.gif)
1482693
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
760036
![United States](/flags/us.gif)
20481840
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1482691
Downloads
![Finland](/flags/fi.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
218
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Japan](/flags/jp.gif)
2
![Norway](/flags/no.gif)
3134
![Romania](/flags/ro.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
112140
![Ukraine](/flags/ua.gif)
4445237
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
24490991
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1482692
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
4.doc | 35 kB | Microsoft Word | 30534419 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.