Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14668
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні характеристики та особливості маркетингової стратегії підприємства
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID
Keywords стратегічний маркетинг
стратегический маркетинг
strategic marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14668
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Мельник, Ю.М. Основні характеристики та особливості маркетингової стратегії підприємства [Текст] / Ю.М. Мельник // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 5-6.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
27271
Germany Germany
279
Greece Greece
54540
Iran Iran
1
Ireland Ireland
213609
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6817
Russia Russia
9
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
4429265
United Kingdom United Kingdom
745357
United States United States
4429264
Unknown Country Unknown Country
1477077

Downloads

China China
2
France France
54538
Germany Germany
280
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
1477079
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4429264
Unknown Country Unknown Country
106

Files

File Size Format Downloads
2.pdf 349,26 kB Adobe PDF 5961275

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.