Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14693
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Bluetooth-маркетинг як інноваційний інструмент маркетингової комунікаційної політики
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Авласович, А.
ORCID
Keywords Bluetooth-маркетинг
Bluetooth-marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14693
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Авласович, А. Bluetooth-маркетинг як інноваційний інструмент маркетингової комунікаційної політики [Текст] / А. Авласович, Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 45-46.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
26286
Germany Germany
200
Greece Greece
52564
Ireland Ireland
2314024
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
26
Singapore Singapore
30153059
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
8002717
United Kingdom United Kingdom
4010121
United States United States
60306116
Unknown Country Unknown Country
89
Vietnam Vietnam
52562

Downloads

China China
6
Germany Germany
201
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
30153057
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
104917776
Unknown Country Unknown Country
168
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
23.pdf 457,14 kB Adobe PDF 135071212

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.