Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14716
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Product Placement як інструмент маркетингу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Доля, Ю.А.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14716
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Доля, Ю.А. Product Placement як інструмент маркетингу [Текст] / Ю.А. Доля, С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 53.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
11
Czechia Czechia
1
Germany Germany
212
Greece Greece
18882
Iran Iran
1
Ireland Ireland
539150
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
19
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1929678
United Kingdom United Kingdom
969560
United States United States
7331292
Unknown Country Unknown Country
79
Vietnam Vietnam
18884

Downloads

China China
4552
Czechia Czechia
1
Germany Germany
213
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3854803
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7331292
Unknown Country Unknown Country
212
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
27.pdf 229,74 kB Adobe PDF 11191077

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.