Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14740
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сознательно-активный метод как основной метод в обучении иностранными языками
Authors Dehtiarova, Tetiana Olehivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9239-5801
Keywords обучение
навчання
training
иностранный язык
foreign language
іноземна мова
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14740
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Дегтярева, Т.О. Сознательно-активный метод как основной метод в обучении иностранными языками [Текст] / Т.О. Дегтярева // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми: СумДУ, 2008. - Ч.1. - С.110-111.
Abstract История методики преподавания иностранных языков знает многочисленные и многообразные попытки найти наиболее рацтональный метод обучения иностранным языкам. Основным методом обучения русскому как иностранному, принятым в нашей стране, является сознательно-практический или сознательно-активный. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14740
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
4
Germany Germany
7874
Greece Greece
92855
Iran Iran
1
Ireland Ireland
185714
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
15479
Poland Poland
1
Russia Russia
13
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
2145613
United Kingdom United Kingdom
1103759
United States United States
6434526
Unknown Country Unknown Country
2145612

Downloads

China China
371424
Germany Germany
272
India India
1
Ireland Ireland
1
Ukraine Ukraine
2145614
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5255
Unknown Country Unknown Country
177

Files

File Size Format Downloads
75.pdf 351,01 kB Adobe PDF 2522745

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.