Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14746
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title К вопросу об аутентичности в обучении иностранных студентов
Authors Rodenko, Alla Viktorivna
ORCID
Keywords аутентичность
автентичність
authenticity
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14746
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Роденко, А.В. К вопросу об аутентичности в обучении иностранных студентов [Текст] /А.В. Роденко // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми: СумДУ, 2008. - Ч.1. - С.122-123.
Abstract Интегрирование аутентичных текстов в практику обучения иностранных студентов приобретает все большее значение. Обучение языку должно быть построено так, чтобы студент сам естественно и органично пришел к необходимости продуцировать именно те аутентичные тексты, которые предусмотрены преподавателем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14746
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
8704508
France France
2
Germany Germany
415
Greece Greece
100717
Ireland Ireland
201435
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
16787
Russia Russia
21
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
1519143
United Kingdom United Kingdom
793144
United States United States
55975000
Unknown Country Unknown Country
1519142

Downloads

China China
5
France France
1
Germany Germany
68830329
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
4553687
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
68830330
Unknown Country Unknown Country
68830329

Files

File Size Format Downloads
81.pdf 374.28 kB Adobe PDF 211044687

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.