Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14772
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова стратегія просування нового товару
Authors Mishenina, Natalia Viktorivna
Чепік, А.В.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14772
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Мішеніна, Н.В. Маркетингова стратегія просування нового товару [Текст] / Н.В. Мішеніна, А.В. Чепік // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. — Суми : СумДУ, 2010. — Ч.І. — С. 104-105.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
4383741
Greece Greece
1
Ireland Ireland
346337
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
27
Turkey Turkey
21
Ukraine Ukraine
1147386
United Kingdom United Kingdom
592206
United States United States
2292340
Unknown Country Unknown Country
36

Downloads

Austria Austria
1
China China
4
Germany Germany
154
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2292339
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4383740
Unknown Country Unknown Country
153

Files

File Size Format Downloads
57.pdf 304,27 kB Adobe PDF 6676394

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.