Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14780
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Анализ развития социальной рекламы в Украине на примере наружной рекламы
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Гайдабрус, Наталья Витальевна
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
Keywords соціальна реклама
социальная реклама
social advertisement
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14780
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Школа, В.Ю. Анализ развития социальной рекламы в Украине на примере наружной рекламы [Текст] / В.Ю. Школа, Н. Гайдабрус // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 126-127.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
365
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
11801085
Greece Greece
1
Ireland Ireland
6908773
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
33559
Russia Russia
51
Spain Spain
578532
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
86010161
United Kingdom United Kingdom
43104304
United States United States
726909622
Unknown Country Unknown Country
86010160

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
1450
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
86010162
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
961356626
Unknown Country Unknown Country
124

Files

File Size Format Downloads
67.pdf 466,22 kB Adobe PDF 1047368368

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.