Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14792
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальна реклама як інструмент впливу на населення
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Петров, Р.А.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
Keywords соціальна реклама
социальная реклама
social advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14792
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Школа, В.Ю. Соціальна реклама як інструмент впливу на населення [Текст] / В.Ю. Школа, Р.А. Петров // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 74.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
17066
France France
3
Germany Germany
2795971
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
270190
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
34131
Russia Russia
11
Turkey Turkey
23
Ukraine Ukraine
932857
United Kingdom United Kingdom
472118
United States United States
11046988
Unknown Country Unknown Country
932856

Downloads

China China
472117
Germany Germany
185
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
932858
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
11046988
Unknown Country Unknown Country
114

Files

File Size Format Downloads
39.pdf 202,14 kB Adobe PDF 12452265

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.