Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14817
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Помилки в рекламному повідомленні та їх вплив на ефективність рекламної кампанії вцілому
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Аксьонова, С.Ю.
ORCID
Keywords рекламна кампанія
advertising campaign
рекламная кампания
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14817
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Аксьонова, С.Ю. Помилки в рекламному повідомленні та їх вплив на ефективність рекламної кампанії вцілому [Текст] / С.Ю. Аксьонова, Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 107-108.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
20869
EU EU
1
Germany Germany
169
Greece Greece
1
Ireland Ireland
157859
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
20
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
18
Ukraine Ukraine
7167690
United Kingdom United Kingdom
431838
United States United States
4857389
Unknown Country Unknown Country
849760

Downloads

China China
4
Germany Germany
170
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2547088
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7167690
Unknown Country Unknown Country
111

Files

File Size Format Downloads
57.pdf 397.79 kB Adobe PDF 9715065

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.