Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14818
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз проблем, що вирішує процедура маркетингового тестування
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords маркетингове тестування
маркетинговое тестирование
marketing testing
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14818
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Нагорний, Є.І. Аналіз проблем, що вирішує процедура маркетингового тестування [Текст] / Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 94.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
22569
France France
6
Germany Germany
99
Greece Greece
1
Ireland Ireland
616629
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5642
Russia Russia
9
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
2101797
United Kingdom United Kingdom
1056541
United States United States
6258530
Unknown Country Unknown Country
2101796

Downloads

China China
4
Germany Germany
100
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2101798
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12163624
Unknown Country Unknown Country
140

Files

File Size Format Downloads
50.pdf 177,41 kB Adobe PDF 14265668

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.