Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14822
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Екологічний маркетинг як концепція ведення бізнесу
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Горова, В.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
Keywords екологічний маркетинг
экологический маркетинг
ecological marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14822
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Горова, В.М. Екологічний маркетинг як концепція ведення бізнесу [Текст] / В.М. Горова, В.Ю. Школа // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 149-150.
Abstract В останні роки відповідно до розвитку концепції стійкого соціально-економічного розвитку набуває всебільшого значення концепція екологічного маркетингу. Її мета полягає в пошуку та застосуванні способів повноцінного задоволення потреб споживачів, які не суперечать збалансованому розвитку суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14822
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
151
Greece Greece
1
Ireland Ireland
180817
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5248
Russia Russia
20
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1362611
United Kingdom United Kingdom
691796
United States United States
3964895
Unknown Country Unknown Country
1362610

Downloads

China China
2
Germany Germany
152
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3964895
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7568158
Unknown Country Unknown Country
192

Files

File Size Format Downloads
79.pdf 491,62 kB Adobe PDF 11533402

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.