Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14824
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний базис розвитку підприємства
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Дитинко, Т.А.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14824
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Прокопенко, О.В. Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний базис розвитку підприємства [Текст] / О.В. Прокопенко, Т.А. Дитинко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 147-148.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
24990
Germany Germany
268
Greece Greece
1
Ireland Ireland
272617
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
6
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
27
Ukraine Ukraine
801946
United Kingdom United Kingdom
408927
United States United States
1601985
Unknown Country Unknown Country
51

Downloads

China China
5
Germany Germany
269
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1601983
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1601984
Unknown Country Unknown Country
116

Files

File Size Format Downloads
78.pdf 468,2 kB Adobe PDF 3204360

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.