Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15364
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рекламний текст як об'єкт соціокомунікаційного дослідження: до постановки проблеми
Authors Kuznietsova, Tetiana Vasylivna
Барсук, Т.
ORCID
Keywords інформативна реклама
информативная реклама
informative advertising
соціокультурний контекст
социокультурный контекст
sociocultural context
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15364
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Барсук, Т. Рекламний текст як об'єкт соціокомунікаційного дослідження: до постановки проблеми [Текст] / Т. Барсук, Т.В. Кузнєцова // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали сьомої Всеукраїнської науково-практичної конференції, Суми, 1-2 червня 2011 р. / Уклад. О.Г. Ткаченко, В.О. Садівничий. — Суми : СумДУ, 2011. — С. 119-120.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
133
Iran Iran
1
Ireland Ireland
134249
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4977
Romania Romania
1
Russia Russia
23
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
845260
United Kingdom United Kingdom
435062
United States United States
2533473
Unknown Country Unknown Country
845259

Downloads

China China
2
Germany Germany
134
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2533473
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4798452
Unknown Country Unknown Country
132

Files

File Size Format Downloads
konf_111.pdf 411,6 kB Adobe PDF 7332196

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.