Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства
Other Titles Management choice of target market for the realization of innovation potential of en-terprises
Управление выбором целевого рынка для реализации инновационного потенциала предприятия
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords цільовий ринок
інноваційний потенціал підприємства
точність сегментації
витрати на формування ринку
целевой рынок
инновационный потенциал предприятия
точность сегментации
затраты на формирования рынка
target market
innovative potential of enterprises
accuracy of the segmentation
costs of market
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088
Publisher Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля
License
Citation Ілляшенко С.М. Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства // Маркетинг: теорія і практика. Зб. наук. праць, 2008. - № 14. - С. 87-97.
Abstract Викладено теоретико-методичний підхід до управління вибором (за формальними процедурами) цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства. Він дозволяє знаходити оптимальне співвідношення між рівнем точності пошуку цільових ділянок ринку методом сегментації, що розглядається як багаторівневий ітераційний процес, а також витратами на сам процес пошуку (формування) цільового ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088
Изложен теоретико-методический подход к управлению выбором (по формальным процедурам) целевого рынка для реализации инновационного потенциала предприятия. Он позволяет находить оптимальное соотношение между уровнем точности поиска целевых участков рынка методом сегментации, которая рассматривается как многоуровневый итерационный процесс, а также затратами на сам процесс поиска (формирование) целевого рынка При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088
Provide theoretical-methodological approach to the management of choice (for formal procedures) of the target market for the realization of innovation potential of enterprises. It allows znaho the views you optimal ratio between the level of accuracy of the search target areas of market segmentation method that considered how many equal to howl, as well as the process of iterative costs on the search process (formation) of the target market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
2
China China
33856
France France
1
Germany Germany
428802
Greece Greece
1
Ireland Ireland
124129
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
25
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
5087330
United Kingdom United Kingdom
857222
United States United States
16706030
Unknown Country Unknown Country
1697514

Downloads

China China
7
Czechia Czechia
1
France France
2
Germany Germany
384
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
2
Poland Poland
382
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
5087329
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
16706030
Unknown Country Unknown Country
505

Files

File Size Format Downloads
2008_2.pdf 374,67 kB Adobe PDF 21794649

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.