Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16090
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретико-методичні засади управління на засадах маркетингу вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємств
Other Titles Set-method basis management on the basis of the marketing strategies of implementation capacity choice innovation of small and medium-sized enterprises
Теоретико-методические основы управления на началах маркетинга выбором стратегий реализации потенциала инновационного развития малых и средних предприятий
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
http://orcid.org/0000-0002-8133-578X
Keywords потенціал інноваційного розвитку
управління стратегіями
малі і середні підприємства
потенциал инновационного развития
управление стратегиями
малые и средние предприятия
potential of innovation
management strategies
small and medium-sized enterprises
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16090
Publisher Дніпропетровський національний університет
License
Citation Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Теоретико-методичні засади управління на засадах маркетингу вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємств // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 224: В 5 т. Том ІІ. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – С.502- 513.
Abstract Викладено теоретико-методичні підходи до управління вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємств, які орієнтуються у своїй діяльності на ніші ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16090
Изложены теоретико-методические подходы к управлению выбором стратегий реализации потенциала инновационного развития малых и средних предприятий, которые ориентируются в своей деятельности на ниши рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16090
Theoretical-methodological approaches is to management strategies choice of potential innovation of small and medium-sized enterprises which are oriented in their activities on the niche market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16090
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
37806
Germany Germany
316
Greece Greece
75610
Ireland Ireland
1761338
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
880667
Russia Russia
21
Turkey Turkey
17
Ukraine Ukraine
104596971
United Kingdom United Kingdom
19057636
United States United States
335604323
Unknown Country Unknown Country
38091637

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
9677888
China China
2
France France
104596973
Germany Germany
9677887
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
880668
Russia Russia
19057637
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
335604324
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
171102301
Unknown Country Unknown Country
239

Files

File Size Format Downloads
2007_3.pdf 333,01 kB Adobe PDF 650597923

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.