Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг. Менеджмент. Інновації |
Other Titles |
Маркетинг. Менеджмент. Инновации Marketing. Management. Innovation |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
маркетинг менеджмент інновації маркетинг менеджмент инновации marketing management innovation |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194 |
Publisher | ТОВ «Друкарський дім «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. – 621 с. |
Abstract |
У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194 В монографии исследованы проблемы управления на рыночных началах инновационным развитием на межгосударственном, национальном, региональном уровнях и уровне отдельной организации. Изложены методологические, теоретико-методические и прикладные основы маркетинга инноваций и инновационного менеджмента. Изложены подходы к применению новых методов и инструментов в маркетинге и менеджменте. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194 In the monograph devoted to problems of management on the basis of innovative market development at the international, national, and regional levels and the level of individual organizations. Its methodological, theoretical and applied principles of metodičì marketing innovation, and innovation management. Added to the application of new methods, approaches and tools in the marketing and management. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194 |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views

283969395

7

2

4

1

2697657

1771331530

1

262868723

150877

1520950150

1169873

2

1

122278

1

1

2697658

37253

5

-369924145

115698

-369924136

-453543226
Downloads

1

4

113301

2

1

15

173131

58

1

1

2

-369923852

1

735161244

1

262868722

1

1

1

42490765

3

2

1

125132486

1

1752239612

17

3

-369924125

2

189822

1

1752239606

1

1

-369920208

43014

735161360

735166186
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
marketing.pdf | 5.11 MB | Adobe PDF | 736243890 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.