Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16490
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стилістичні особливості створення нетипових текстів ( на основі рекламних оголошень)
Authors Kobiakova, Iryna Karpivna  
Хацко, К.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-9505-2502
Keywords рекламний текст
рекламный текст
text ads
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16490
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Хацко, К. Стилістичні особливості створення нетипових текстів (на основі рекламних оголошень)[Текст] / К. Хацко, І.К. Кобякова // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 23-27 квітня 2007 року. — Суми : СумДУ, 2007. — Ч.1. — С.9-11.
Abstract В нетипових текстах не знаходять своєї реалізації такі категорії, як заголовок, сюжет, зачин, кінцівка. Одним з прикладів нетипових текстів є реклама. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16490
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
France France
1
Germany Germany
2311915
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1155960
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
16
Sweden Sweden
577978
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
41948589
United Kingdom United Kingdom
10512378
United States United States
62919319
Unknown Country Unknown Country
322

Downloads

China China
11
Germany Germany
324
Lithuania Lithuania
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
41948590
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6412146
Unknown Country Unknown Country
130

Files

File Size Format Downloads
4.pdf 699,75 kB Adobe PDF 48361204

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.