Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесу
Other Titles Маркетинг инноваций как концепция ведения инновационного бизнеса
Marketing innovation as a concept of innovation business
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords маркетинг інновацій
інноваційний бізнес
маркетинг инноваций
инновационный бизнес
Marketing innovation
innovative business
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Publisher вид-во СНУ ім. В. Даля
License
Citation Ілляшенко С.М. Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесу / С. М. Ілляшенко // Тези доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", м. Луганськ, 7-8 квітня 2011 р. – Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2011. – С. 47-50.
Abstract Розроблена цілісна концепція управління інноваційною діяльністю підприємств на ринкових засадах, у якій маркетинг інновацій розглядається як філософія ведення бізнесу в руслі концепції інноваційного розвитку. Розроблено комплекс методичних інструментів, який відображає стратегічні і оперативні завдання маркетингу інновацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Разработана целостная концепция управления инновационной деятельностью предприятий на рыночных началах в которой маркетинг инноваций рассматривается как философия ведения бизнеса в русле концепции инновационного развития. Разработан комплекс методических инструментов, который отображает стратегические и оперативные задачи маркетинга инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Developed a comprehensive concept of management innovation activities of enterprises on market principles, in which the marketing innovation is seen as a philosophy of doing business in the emerging concept of innovation. Developed a set of methodological tools, which reflects the strategic and operational tasks of marketing innovation. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Albania Albania
1
Austria Austria
2
China China
50720
France France
2
Germany Germany
442
Greece Greece
76081
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1641531
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
22
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
218391557
United Kingdom United Kingdom
120902530
United States United States
1207315089
Unknown Country Unknown Country
218391556

Downloads

China China
88406188
EU EU
1
France France
647860637
Germany Germany
1207315089
India India
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
1207315090
United Kingdom United Kingdom
50719
United States United States
1207315089
Unknown Country Unknown Country
630

Files

File Size Format Downloads
Ілляшенко_Луганськ_2011.pdf 131,52 kB Adobe PDF 63296162

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.