Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесу
Other Titles Маркетинг инноваций как концепция ведения инновационного бизнеса
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Keywords маркетинг інновацій
інноваційний бізнес
маркетинг инноваций
инновационный бизнес
Marketing innovation
innovative business
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Publisher вид-во СНУ ім. В. Даля
License
Citation Ілляшенко С.М. Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесу / С. М. Ілляшенко // Тези доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", м. Луганськ, 7-8 квітня 2011 р. – Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2011. – С. 47-50.
Abstract Розроблена цілісна концепція управління інноваційною діяльністю підприємств на ринкових засадах, у якій маркетинг інновацій розглядається як філософія ведення бізнесу в руслі концепції інноваційного розвитку. Розроблено комплекс методичних інструментів, який відображає стратегічні і оперативні завдання маркетингу інновацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Разработана целостная концепция управления инновационной деятельностью предприятий на рыночных началах в которой маркетинг инноваций рассматривается как философия ведения бизнеса в русле концепции инновационного развития. Разработан комплекс методических инструментов, который отображает стратегические и оперативные задачи маркетинга инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Developed a comprehensive concept of management innovation activities of enterprises on market principles, in which the marketing innovation is seen as a philosophy of doing business in the emerging concept of innovation. Developed a set of methodological tools, which reflects the strategic and operational tasks of marketing innovation. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Albania Albania
1
Austria Austria
2
China China
1
France France
2
Germany Germany
442
Iran Iran
1
Russia Russia
22
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
2703
United States United States
49
Unknown Country Unknown Country
84

Downloads

China China
3
EU EU
1
France France
10
Germany Germany
443
Italy Italy
2
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
2703
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
630

Files

File Size Format Downloads
Ілляшенко_Луганськ_2011.pdf 131,52 kB Adobe PDF 3805

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.