Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Title: Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесу
Other Titles: Маркетинг инноваций как концепция ведения инновационного бизнеса
Marketing innovation as a concept of innovation business
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Keywords: маркетинг інновацій
інноваційний бізнес
маркетинг инноваций
инновационный бизнес
Marketing innovation
innovative business
Issue Year: 2011
Publisher: вид-во СНУ ім. В. Даля
Citation: Ілляшенко С.М. Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесу / С. М. Ілляшенко // Тези доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", м. Луганськ, 7-8 квітня 2011 р. – Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2011. – С. 47-50.
Abstract: Розроблена цілісна концепція управління інноваційною діяльністю підприємств на ринкових засадах, у якій маркетинг інновацій розглядається як філософія ведення бізнесу в руслі концепції інноваційного розвитку. Розроблено комплекс методичних інструментів, який відображає стратегічні і оперативні завдання маркетингу інновацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Разработана целостная концепция управления инновационной деятельностью предприятий на рыночных началах в которой маркетинг инноваций рассматривается как философия ведения бизнеса в русле концепции инновационного развития. Разработан комплекс методических инструментов, который отображает стратегические и оперативные задачи маркетинга инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Developed a comprehensive concept of management innovation activities of enterprises on market principles, in which the marketing innovation is seen as a philosophy of doing business in the emerging concept of innovation. Developed a set of methodological tools, which reflects the strategic and operational tasks of marketing innovation. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16826
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other82
Albania1
Austria2
China1
Germany9
France2
Iran1
Russia22
Turkey3
Ukraine92
United States49
Downloads
Other618
China3
Germany3
EU1
France10
Italy2
Netherlands2
Russia8
Ukraine183
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Ілляшенко_Луганськ_2011.pdf131.52 kBAdobe PDF833Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.