Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16889
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Влияние рекламной информации на рациональное потребительское поведение
Автори Бородина, И.П.
ORCID
Ключові слова рекламная информация
рекламна інформація
advertising information
потребительское поведение
споживча поведінка
consumer behavior
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2010
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16889
Видавець Издательство СумГУ
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Бородина, И.П. Влияние рекламной информации на рациональное потребительское поведение [Текст] / И.П. Бородина // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С. 33-35.
Короткий огляд (реферат)
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Denmark Denmark
1
Germany Germany
170
Greece Greece
45040
Ireland Ireland
350224
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
7514
Russia Russia
20
Seychelles Seychelles
1
Singapore Singapore
28288497
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
United Kingdom United Kingdom
1310818
United States United States
21391484
Unknown Country Unknown Country
218533157
Україна Україна
2591607

Downloads

Armenia Armenia
1
Belarus Belarus
2
France France
1
Germany Germany
171
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
8
Spain Spain
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
28288497
Unknown Country Unknown Country
164547771
Україна Україна
7597459

Files

Файл Розмір Формат Downloads
9.doc 33 kB Microsoft Word 200433915

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.