Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16909
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання стратегічних матриць підприємствами легкої промисловості на цільовому ринку
Authors Григор'єва, Л.В.
ORCID
Keywords маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия
marketing strategy
стратегічні матриці
стратегические матрицы
strategic matrix
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16909
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Григор'єва, Л.В. Використання стратегічних матриць підприємствами легкої промисловості на цільовому ринку [Текст] / Л.В. Григор'єва // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.62-64.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
223
Greece Greece
16260
Ireland Ireland
218740
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
8
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
2357648
United Kingdom United Kingdom
1182439
United States United States
13075912
Unknown Country Unknown Country
2357646

Downloads

China China
1
Germany Germany
13075912
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2357649
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
19208889
Unknown Country Unknown Country
2357647

Files

File Size Format Downloads
20.doc 39 kB Microsoft Word 37000100

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.