Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16933
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні складові маркетингової діяльності в умовах антикризового менеджменту промислового підприємства
Authors Гладенко, Ю.М.
ORCID
Keywords антикризовий менеджмент
антикризисный менеджмент
crisis management
маркетингова інформаційна система
маркетинговая информационная система
marketing information system
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16933
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Гладенко, Ю.М. Основні складові маркетингової діяльності в умовах антикризового менеджменту промислового підприємства [Текст] / Ю.М. Гладенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С. 53-55.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
EU EU
8
France France
1
Germany Germany
201360
Greece Greece
392826
Iceland Iceland
4
Ireland Ireland
785656
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
33564
Norway Norway
1
Russia Russia
37
Seychelles Seychelles
1
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
6112477
United Kingdom United Kingdom
3123358
United States United States
35094886
Unknown Country Unknown Country
6112475

Downloads

Canada Canada
1
EU EU
2
Germany Germany
532
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
18333097
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3123357
Unknown Country Unknown Country
6112476

Files

File Size Format Downloads
16.doc 33 kB Microsoft Word 27569468

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.