Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17345
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Духовні і моральні цінності майбутніх вчителів в епоху інформаційного суспільства
Authors Василевська, О.І.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17345
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Василевська, О.І. Духовні і моральні цінності майбутніх вчителів в епоху інформаційного суспільства [Текст] / О.І. Василевська // Молодь в освіті : матеріали науково-методичної конференції, 21 лютого 2008 року. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч.2. - С. 9-13.
Abstract Особливі надії суспільства покладаються на на вищий навчальний заклад, який виступає одним із найважливіших джерел формування духовного потенціалу юнацтва, майбутніх професіоналів, які призвані виховувати дітей. Гуманістичний напрямок у розв'язанні глобальних проблем вищої освіти повинен передбачати виховання гуманістичного типу особистості студента, орієнтованого на творче перетворення соціальної дійсності і саморозвиток, постійний пошук шляхів самовдосконалення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17345
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
19167
France France
1
Germany Germany
654452
Greece Greece
55578
Iran Iran
1
Ireland Ireland
436301
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
13
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
7363171
United Kingdom United Kingdom
1851975
United States United States
21415893
Unknown Country Unknown Country
54

Downloads

China China
3
Germany Germany
227
Ireland Ireland
218153
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
7363172
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
31796614
Unknown Country Unknown Country
119

Files

File Size Format Downloads
2.pdf 1,15 MB Adobe PDF 39378290

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.