Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17384
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Історичні передумови концепції внутрішнього маркетингу та актуальність їх практичного застосування
Authors Окунєва, О.В.
Keywords внутрішній маркетинг
внутренний маркетинг
internal marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17384
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Окунєва, О.В. Історичні передумови концепції внутрішнього маркетингу та актуальність їх практичного застосування [Текст] / О.В. Окунєва // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.162-164.
Abstract Виклики сучасного економічного сьогодення, які знаходять свій вияв у стохастичності та непередбачуваності багатьох ринкових процесів зумовлюють об’єктивну необхідність у подальшому розвитку концептуальних засад, теорій і течій маркетингової теорії і практики. Однією із таких складових є внутрішній маркетинг, який потребує актуального розгляду. Ідея внутрішнього маркетингу відображає сучасні потреби в розвитку суспільства та зміну в відносинах на ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17384
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
162
Germany Germany
465
Russia Russia
12
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
2933
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
8
Unknown Country Unknown Country
66

Downloads

China China
3
Germany Germany
164
Ukraine Ukraine
2213
Unknown Country Unknown Country
290

Files

File Size Format Downloads
64.pdf 121,78 kB Adobe PDF 2670

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.