Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17385
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підприємства
Authors Райко, Д.В.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17385
Publisher Видавництво СумДу
License
Citation Райко, Д.В. Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підприємства [Текст] / Д.В. Райко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.177-179.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
13160
France France
1
Germany Germany
119
Greece Greece
26324
Iran Iran
1
Ireland Ireland
103637
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3290
Russia Russia
5
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1026491
United Kingdom United Kingdom
516536
United States United States
5794024
Unknown Country Unknown Country
1026490

Downloads

China China
4
EU EU
1
France France
3077964
Germany Germany
120
Ireland Ireland
103639
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
52643
Romania Romania
1
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
5794024
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
8510085
Unknown Country Unknown Country
474

Files

File Size Format Downloads
71.pdf 105,87 kB Adobe PDF 17538963

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.