Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17438
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові інструменти формування механізму управління страховою компанією
Authors Забурмеха, Є.М.
ORCID
Keywords страховий ринок
страховой рынок
insurance market
страхова компанія
страховая компания
social benefits
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17438
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Забурмеха, Є.М. Маркетингові інструменти формування механізму управління страховою компанією [Текст] / Є.М. Забурмеха // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.246-248.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
113
Greece Greece
11511
Ireland Ireland
80561
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
12
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1214125
United Kingdom United Kingdom
560070
United States United States
3640594
Unknown Country Unknown Country
1214124

Downloads

China China
3
Germany Germany
114
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
3640594
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
360593
Unknown Country Unknown Country
366

Files

File Size Format Downloads
99.pdf 114,61 kB Adobe PDF 4001673

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.