Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17438
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові інструменти формування механізму управління страховою компанією
Authors Забурмеха, Є.М.
Keywords страховий ринок
страховой рынок
insurance market
страхова компанія
страховая компания
social benefits
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17438
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Забурмеха, Є.М. Маркетингові інструменти формування механізму управління страховою компанією [Текст] / Є.М. Забурмеха // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.246-248.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
113
Russia Russia
12
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
787
United States United States
27
Unknown Country Unknown Country
33

Downloads

China China
3
Germany Germany
114
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
597
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
366

Files

File Size Format Downloads
99.pdf 114,61 kB Adobe PDF 1082

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.