Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17470
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основи маркетингового забезпечення управління якістю продукції
Authors Гольцев, Д.Г.
ORCID
Keywords управління якістю
управление качеством
quality management
стандартизація
стандартизация
standardization
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17470
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Гольцев, Д.Г. Основи маркетингового забезпечення управління якістю продукції [Текст] / Д.Г. Гольцев // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.241-243.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
4
Germany Germany
52980
Greece Greece
52981
Iran Iran
1
Ireland Ireland
924886
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
11
Sweden Sweden
2
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
9196361
United Kingdom United Kingdom
3078578
United States United States
24351941
Unknown Country Unknown Country
9196360

Downloads

China China
3078577
Germany Germany
199
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
24351940
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
9196359
Unknown Country Unknown Country
221

Files

File Size Format Downloads
97.pdf 117,65 kB Adobe PDF 36627299

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.