Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17489
Title: Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення
Authors: Troian, Mariia Yuriivna
Keywords: поведінка споживачів
поведение потребителей
consumer behavior
Issue Year: 2010
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Троян, М.Ю. Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення [Текст] / М.Ю. Троян // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.267-269.
Abstract: Запропонована методика дозволяє прогнозувати частки різних рівнів реакції споживача на комунікаційний вплив залежно від рівня його залучення у процес ухвалення рішення про покупку, а саме дозволяє визначити: модель поведінки підприємства-покупця в координатах „залучення − рівні реакції”, що дозволяє прогнозувати реакцію на зміну рівня залучення в результаті комунікаційного впливу; частки пізнавальної, емоційної та поведінкової реакцій споживача при знайденому рівні залучення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17489
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17489
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other58
Canada1
China2
Germany8
France1
United Kingdom2
Italy1
Netherlands1
Russia21
Slovakia1
Turkey3
Ukraine31
United States19
Downloads
Other405
China4
Germany2
France1
United Kingdom1
Russia11
Ukraine98
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
109.pdf129.95 kBAdobe PDF525Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.