Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару
Authors Шульгіна, Л.М.
Довгань, Л.Є.
Keywords інноваційні товари
инновационные товары
innovative products
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Шульгіна, Л.М. Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару [Текст] / Л.М. Шульгіна, Л.Є. Довгань // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.220-225.
Abstract Детальний аналіз детермінованості поведінки споживачів дозволив зробити принаймні три важливі висновки. По-перше, необхідно розглядати цю проблему з точки зору наявності зовнішніх та внутрішніх детермінант поведінки. По-друге, спектр внутрішніх факторів, що обумовлюють поведінку споживача на ринку інноваційних продуктів, є досить неоднорідним. Зокрема, доцільно виділити такі аспекти, як потреби, мотиви, емоційний стан, зацікавленість у продукті чи послузі, когнітивні процеси при оцінці ситуації вибору ІТ, цінності споживача тощо. До зовнішніх факторів ми відносимо соціальний статус, рід занять, престиж, матеріальне забезпечення, модність ІТ та освіту споживача. І, нарешті, важливим є те, що різні групи споживачів, вибираючи той чи інший ІТ, керуються різними мотивами і відповідно потребують адекватних підходів. Звідси, важливим завданням підприєм-ства, що функціонує на ринку ІТ, є розроблення пропозиції, яка б відповідала попиту обраних сегментів споживачів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
5
France France
1
Germany Germany
175
Greece Greece
29877
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
11
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
16196
United Kingdom United Kingdom
8098
United States United States
119434
Unknown Country Unknown Country
59753

Downloads

China China
6
France France
1
Germany Germany
176
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
29876
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
381

Files

File Size Format Downloads
89.pdf 176,98 kB Adobe PDF 30443

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.