Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17553
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Словотвірний потенціал дієслів в аспекті мовної номінації |
Authors |
Shchyglo, Larysa Volodymyrivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4505-5094 |
Keywords |
словотвір словообразование derivation дієслова глаголы verbs мовна номінація языковая номинация language nomination |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17553 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Щигло, Л.В. Словотвірний потенціал дієслів в аспекті мовної номінації [Текст] / Л.В. Щигло // Методологічні проблеми сучасного перекладу: матеріали VIII Міжнародної науково-методичної конференції, 23-25 січня 2009 року / Ред.кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, С.В. Баранова, О.М. Медвідь. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 139-140. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
![Belgium](/flags/be.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
616
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
75335
![Greece](/flags/gr.gif)
75336
![Ireland](/flags/ie.gif)
5232569
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Morocco](/flags/ma.gif)
1
![Pakistan](/flags/pk.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
9
![Turkey](/flags/tr.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
526599291
![United Arab Emirates](/flags/ae.gif)
1
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
71928781
![United States](/flags/us.gif)
526599292
![Unknown Country](/flags/--.gif)
17875828
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
618
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
287603469
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
1148387066
![Unknown Country](/flags/--.gif)
97
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
69.pdf | 305,77 kB | Adobe PDF | 1435991254 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.