Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1771
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Основные направления в проблеме оценки экологического риска |
Authors |
Falko, Vira Volodymyrivna
|
ORCID | |
Keywords |
оценка экологического риска оцінка екологічного ризику environmental risk assessment загрязнение воздуха забруднення повітря air pollution |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1771 |
Publisher | Издательство СумГУ |
License | |
Citation | Фалько, В.В. Основные направления в проблеме оценки экологического риска [Текст] / В.В. Фалько // Вісник Сумського державного університету. Серія Технічні науки. — 2007. — №1. — С. 97-112. |
Abstract |
В статье по литературным источникам проведен анализ состояния вопроса по проблеме оценки экологического риска, вызванного загрязнением атмосферы. Показана целесообразность и актуальность решения новой проблемы - прогнозной оценки составляющей экологического риска для человека от загрязнения атмосферного воздуха
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1771 |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Технічні науки (2007-2014) |
Views
Belarus
1
China
9
Colombia
1
Czechia
1
France
2
Germany
585753899
Greece
1088255
Iran
1
Ireland
39956690
Israel
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
12
Pakistan
1
Russia
6767180
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
13
Ukraine
486924289
United Kingdom
2030057102
United States
1494413851
Unknown Country
486924288
Downloads
Azerbaijan
1
China
6
Finland
1
France
1
Germany
1040
Greece
1
Ireland
1
Lithuania
1
New Zealand
1
Romania
1
Russia
7
Ukraine
42775
United Kingdom
1
United States
-2143057898
Unknown Country
261
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
14_Falko.pdf | 175,63 kB | Adobe PDF | -2143013800 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.