Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1772
Title: Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Ясенюк, С.М.
Issue Year: 2007
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Тєлєтов, О.С. Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства [Текст] / О.С. Тєлєтов, С.М. Ясенюк // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2007. — №2. — С. 165-173.
Abstract: У статті розглянуто особливості просування лакофарбової продукції та на основі аналізу ситуації, що склалася на окреемих ділянках лакофарбового ринку, запрпоновано оптимальний варіант системи організації товароруху виробничо-посередницького підприємства. Длявиявлення тенденції на ринках області та вибору пріорітетних зон господарювання запропоновано використання характерниїх оціночних шкал для для кожного ринку окремо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1772
Description: In article are considered particularities of the advancement to varnish and paint product and on base of the analysis to situations, which formed on separate area varnish and paint market, is offered optimum variant of the system to organizations of the movement of goods production-intermediary enterprise. For revealing trend on the market of the area and choice of the priority zones of the management is offered use the typical merit scales for each market apart.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1772
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other137
China1
Germany21
Spain1
Iran1
Iceland1
Italy1
Netherlands6
Russia60
Sweden1
Turkey55
Ukraine72
United States55
Downloads
Other230
China4
Germany2
Ukraine25
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
20-Teletov.pdf197.95 kBAdobe PDF262Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.