Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17901
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблемы современного математического образования и способы их решения
Authors Ермаков, В.Г.
ORCID
Keywords математична освіта
математическое образование
mathematical education
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17901
Publisher Изд-во СумГУ
License
Citation Ермаков, В.Г. Проблемы современного математического образования и способы их решения [Текст] / В.Г. Ермаков // Методологія викладання математичних дисциплін для нематематичних спеціальностей у сучасних умовах : Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції (Суми, 16-18 грудня 2009 року) / Ред. кол.: К.М. Левківський, В.О. Ячменьов. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 14-16.
Abstract В данной работе показано, что, добиваясь хорошо различимой границы между тем, что учащийся уже освоил, можно получить весьма значительные позитивные эффекты синергетического свойства на всех ступенях математического образования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17901
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Belarus Belarus
2494
China China
3
France France
2
Germany Germany
1204022
Greece Greece
22393
Iran Iran
1
Ireland Ireland
602012
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
129367
Sweden Sweden
301005
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
11506826
United Kingdom United Kingdom
5760877
United States United States
65554130
Unknown Country Unknown Country
11506825

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
1
Germany Germany
249
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
34518289
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
34518289
Unknown Country Unknown Country
128

Files

File Size Format Downloads
2.pdf 800,36 kB Adobe PDF 69036961

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.