Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18126
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Про деякі шляхи вдосконалення освіти студентів технічного ВНЗ морського напрямку засобами інтеграції математичних і мовних дисциплін |
Authors |
Єгорова, С.М.
|
ORCID | |
Keywords |
інтеграція интеграция integration |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18126 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Єгорова, С.М. Про деякі шляхи вдосконалення освіти студентів технічного ВНЗ морського напрямку засобами інтеграції математичних і мовних дисциплін [Текст] / С.М. Єгорова // Методологія викладання математичних дисциплін для нематематичних спеціальностей у сучасних умовах : Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції (Суми, 16-18 грудня 2009 року) / Ред. кол.: К.М. Левківський, В.О. Ячменьов. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 109-110. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ТеСЕТ) |
Views
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
57853
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Iran](/flags/ir.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
797818
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
9645
![Russia](/flags/ru.gif)
20
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Sweden](/flags/se.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
5
![Ukraine](/flags/ua.gif)
2239531
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1139050
![United States](/flags/us.gif)
12962686
![Unknown Country](/flags/--.gif)
61
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
3
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
352
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
4474704
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
17206677
![Unknown Country](/flags/--.gif)
149
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
53.pdf | 509,6 kB | Adobe PDF | 21681888 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.