Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18131
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Варіативність у навчанні математики - крок до компетентності фахівця
Authors Рабець, К.В.
ORCID
Keywords викладання математики
высшая математика
higher mathematics
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18131
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Рабець, К.В. Варіативність у навчанні математики - крок до компетентності фахівця [Текст] / К.В. Рабець // Методологія викладання математичних дисциплін для нематематичних спеціальностей у сучасних умовах : Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції (Суми, 16-18 грудня 2009 року) / Ред. кол.: К.М. Левківський, В.О. Ячменьов. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 77-78.
Abstract Завдання забезпечення якісної освіти на основі індивідуалізації освітніх програм визначено серед пріоритетних Законом України "Про освіту", де, зокрема наголошується, що "варіативність змісту і форм організації не повинна обмежувати освітні маршрути учня, а навпаки, - розширювати поле його вибору, збільшувати спектр індивідуальних освітніх можливостей". При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18131
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

China China
4
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
3148654
Greece Greece
1
Ireland Ireland
641543
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
8
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
22
Ukraine Ukraine
24091387
United Kingdom United Kingdom
12056794
United States United States
519841217
Unknown Country Unknown Country
24091386

Downloads

China China
2
Germany Germany
387
Ireland Ireland
641542
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
71632534
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
327751781
Unknown Country Unknown Country
111

Files

File Size Format Downloads
37.pdf 521.36 kB Adobe PDF 400026360

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.