Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18143
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Застосування математичних методів при викладанні дисципліни "Електротехніка і основи електроніки" студентам інженерних спеціальностей
Authors Puzko, Ihor Danylovych
ORCID
Keywords математичні методи
математические методы
mathematical methods
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18143
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Пузько, І.Д. Застосування математичних методів при викладанні дисципліни "Електротехніка і основи електроніки" студентам інженерних спеціальностей [Текст] / І.Д. Пузько // Методологія викладання математичних дисциплін для нематематичних спеціальностей у сучасних умовах : Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції (Суми, 16-18 грудня 2009 року) / Ред. кол.: К.М. Левківський, В.О. Ячменьов. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 134-135.
Abstract Робота присвячена застосуванню математичних методів при викладанні дисципліни "Електротехніка і основи електроніки" студентам інженерних спеціальностей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18143
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
498202
Greece Greece
1
Ireland Ireland
91021
Italy Italy
55511498
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
22
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
5164534
United Kingdom United Kingdom
2587063
United States United States
111022995
Unknown Country Unknown Country
5164533

Downloads

China China
4
Germany Germany
330
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
14995328
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
498203
Unknown Country Unknown Country
125

Files

File Size Format Downloads
67.pdf 495,66 kB Adobe PDF 15493993

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.