Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18155
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Моделі побудови адаптивних навчальних систем: підходи та проблеми
Authors Kuzikov, Borys Olehovych  
Keywords освіта
образование
education
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18155
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Кузіков, Б.О. Моделі побудови адаптивних навчальних систем: підходи та проблеми [Текст] / Б.О. Кузіков // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч.ІІ. — С. 39-40.
Abstract Більшість сучасних навчальних систем являють собою електронні підручники. Перехід від жорсткої ієрархічної побудови курсу, що застосовується в електронних підручниках, до БЗ є нетривіальною, дотепер маловивченою проблемою. Ускладнюючим моментом у цьому питанні є відсутність стандартів створення БЗ навчальних курсів, на відміну від ієрархічного підхлду до подання матеріалу. Саме тому на сучасному етапі важливим є вироблення методологічних засад для подібного перетворення інформації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18155
Appears in Collections: Наукові видання (МІ)

Views

Canada Canada
1
China China
7
France France
7
Germany Germany
314
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
4
Poland Poland
1
Russia Russia
18
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
1371
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
26
Unknown Country Unknown Country
63

Downloads

China China
2
France France
2
Germany Germany
315
Ukraine Ukraine
920
Unknown Country Unknown Country
112

Files

File Size Format Downloads
23.pdf 428 kB Adobe PDF 1351

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.