Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18165
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичний підхід, що підсилює прикладну спрямованість викладання математики майбутнім економістам |
Authors |
Sumina, Olha Mykolaivna
Пасько, Т.О. |
ORCID | |
Keywords |
викладання математики преподавание математики teaching mathematics |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18165 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Пасько, Т.О. Методичний підхід, що підсилює прикладну спрямованість викладання математики майбутнім економістам [Текст] / Т.О. Пасько, О.М. Суміна // Методологія викладання математичних дисциплін для нематематичних спеціальностей у сучасних умовах : Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції (Суми, 16-18 грудня 2009 року) / Ред. кол.: К.М. Левківський, В.О. Ячменьов. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 129-130. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ТеСЕТ) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
3
![France](/flags/fr.gif)
3
![Germany](/flags/de.gif)
504930
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Hong Kong SAR China](/flags/hk.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
297349
![Italy](/flags/it.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
3
![Russia](/flags/ru.gif)
8422
![Singapore](/flags/sg.gif)
17654954
![Turkey](/flags/tr.gif)
2
![Ukraine](/flags/ua.gif)
2002402
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1009618
![United States](/flags/us.gif)
11829811
![Unknown Country](/flags/--.gif)
2002401
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
245
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
11829811
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
17654953
![Unknown Country](/flags/--.gif)
108
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
64.pdf | 502,2 kB | Adobe PDF | 29485122 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.