Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18506
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий підхід у стратегічному управлінні підприємством
Authors Теліженко, І.О.
Колонтаєвська, В.Ю.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
стратегічне управління
стратегическое управление
strategic management
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18506
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Теліженко, І.О. Маркетинговий підхід у стратегічному управлінні підприємством [Текст] / І.О. Теліженко, В.Ю. Колонтаєвська // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007р. — Суми : СумДУ, 2007. — Т.3. — С. 108-109.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
2
Germany Germany
321051
Iceland Iceland
1
Ireland Ireland
160526
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Poland Poland
1
Russia Russia
14
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1224280
United Kingdom United Kingdom
641833
United States United States
59384
Unknown Country Unknown Country
39605

Downloads

China China
3
Germany Germany
272
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2446706
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
151

Files

File Size Format Downloads
57.pdf 453,63 kB Adobe PDF 2447136

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.