Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18609
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості сегментування ринку споживачів транспортних послуг підприємства
Authors Liamtsev, Oleksandr Viktorovych
ORCID
Keywords сегментування ринку
сегментирование рынка
market segmentation
транспортные услуги
транспортні послуги
transportation services
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18609
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Лямцев, О.В. Особливості сегментування ринку споживачів транспортних послуг підприємства [Текст] / О.В. Лямцев // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007р. — Суми : СумДУ, 2007. — Т.3. — С. 190-192.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
500
Ireland Ireland
82694
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
11031
Poland Poland
1
Russia Russia
25
Turkey Turkey
17
Ukraine Ukraine
551249
United Kingdom United Kingdom
286654
United States United States
3132239
Unknown Country Unknown Country
551248

Downloads

China China
3
France France
2
Germany Germany
501
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
551250
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
286652
Unknown Country Unknown Country
197

Files

File Size Format Downloads
96.pdf 379,24 kB Adobe PDF 838608

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.