Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18646
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бренд країни як фактор розвитку національного туристичного бізнесу
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Keywords туризм
tourism
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18646
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Голишева, Є.О. Бренд країни як фактор розвитку національного туристичного бізнесу [Текст] / Є.О. Голишева, С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 5-6.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
5
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
374
Iran Iran
1
Netherlands Netherlands
6
Poland Poland
5
Russia Russia
12
Spain Spain
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
2688
United Kingdom United Kingdom
6
United States United States
42
Unknown Country Unknown Country
70

Downloads

China China
2
Germany Germany
375
Poland Poland
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2687
Unknown Country Unknown Country
148

Files

File Size Format Downloads
2.pdf 402,22 kB Adobe PDF 3215

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.